بارش

ابری به بارش آمد و بگریست زار زار...

بارش

ابری به بارش آمد و بگریست زار زار...

بارش

ما گدایی را دم باب الجواد آموختیم / غالبا سائل میاید پشت در های بزرگ

آخرین مطالب
  • ۹۲/۰۴/۳۱
    ا
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۴/۳۱
    ا
آخرین نظرات
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۳۴ - مهدیار محمدی
    احسنت
  • ۱۸ آبان ۹۳، ۱۲:۰۴ - حسین علیمحمدی
    جونم

یا امام رضا

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۴۰ ق.ظ

هوای زیارت که بزند زیر دل آدم، تنها راهش رفتن به پابوس است...

این چیزهایی که بافته ام، راستش را بخواهید خودم هم نمیدانم چیست! قبلا قرار بود بشود شعری برای خودش! منتها نشد. این بافتنی میخواست شبیه لباس خدّام آقا علی ابن موسی الرضا بشود منتها از باب تبرک به در و دیوار حرم مالیده شد و شد این...:


دم در خادمت مرا می گشت / بعد از آن گفت: التماس دعا

باورم شد که زائرت شده ام / نزد تو اعتبار دارم و بس


در باب الجواد، اذن دخول / بوسه ای روی سنگفرش حرم

خاک کفش مرا تبرک کرد.. / شرمی از کفشدار دارم و بس

می رسم تا کنار پایین پا / السلام علیک می گویم

و علیک تو هم گرو باشد.. / من، سلامی ز یار دارم و بس


در فشارم ولی حواسم نیست / دست هایم پی تو می گردند

به ضریحت بگو که ناز کند / من فقط با تو کار دارم و بس


بین جمعیتی که گرد تو اند / صلوات و سلام همهمه ها

جیغ یک زن بلند می آید: / حاجتی واگذار دارم و بس


من که خسته نمی شوم اینجا / تو انیس النفوس و من مأنوس

کس و کارم فقط تویی آقا! / با تو تنها قرار دارم و بس


می نشینم فقط نگاه کنم / اشک هم که خود شما دادی

یاد دادی چگونه گریه کنم / روضه ای را نثار دارم و بس:


زینب خسته صبح یازدهم / آمد و بهت زد: أ أنت أخی؟

روی گونه غبار داری و خون / روی گونه غبار دارم و بس.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۵
روح اله اسماعیلی

نظرات (۸)

طیب الله

پرچمت بالا رفیق

خیلی زیبا...

من فقط با توکار دارم و بس...

ایول الله
۱۲ مهر ۹۲ ، ۰۹:۵۲ مصطفی مولوی
سلام.

سایت کبوتر و باز راه اندازی شد.
موضوع روابط دختر و پسر
با امکاناتی جدید برای کاربران
لطفا ثبت نام کنید و در تالار گفتمان مظالب و نظرات خودتان را مطرح نمایید.
منتظر حضو فعال شما هستم.
لطفا در وبلاگ خودتان اطلاع رسانی نمایید.

مصطفی مولوی
طلبه تهران
با تشکر از شما کاربر گرامی

ravabetgfbf.vcp.ir


۰۶ آبان ۹۲ ، ۲۳:۱۰ تیموری امیر..
داداش خیلی خوب بود
خدا قبول کنه..
به به
دلمون هوایی شد برادر

یا امام رضا...
تو انیس النفوس و من مأنوس...


خیلی خوب بود
Hi, i think that i saw you visited my weblog so i came to “return the faoâ.v€rI am trying to find things to improve my site!I assume its good enough to make use of some of your ideas!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی