بارش

ابری به بارش آمد و بگریست زار زار...

بارش

ابری به بارش آمد و بگریست زار زار...

بارش

ما گدایی را دم باب الجواد آموختیم / غالبا سائل میاید پشت در های بزرگ

آخرین مطالب
  • ۹۲/۰۴/۳۱
    ا
پربیننده ترین مطالب
  • ۹۲/۰۴/۳۱
    ا
آخرین نظرات
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۳۴ - مهدیار محمدی
    احسنت
  • ۱۸ آبان ۹۳، ۱۲:۰۴ - حسین علیمحمدی
    جونم

ا

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ب.ظ

من بی حال را ندید بگیر

الف "دال" را ندید بگیر


توبه کردم مرا جوانم کن

این همه سال را ندید بگیر


دستم آخر به دامنت نرسید

میوه کال را ندید بگیر


کلا آثار ما به درد نخورد

مانده غربال را ندید بگیر


لب لعلی گزیده ام که... مپرس

اصلا این فال را ندید بگیر


پشت هر فال من، اراده توست

بخت و اقبال را ندید بگیر


یک شراب است و دائم الخمری

این دو مثقال را ندید بگیر!


روضه را یک گریز، بس باشد

شیب گودال را ندید بگیر


اشک خالص بیار نزد روح

جار و جنجال را ندید بگیر

مناجات کردن های ماهم داستانی دارد برای خودش... یک چیزی در مایه های داستان موسی و شبان... عجزالواصفون عن صفتک / ما عرفناک حق معرفتک

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۳۱
روح اله اسماعیلی

نظرات (۱۵)

۰۱ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۳۵ تیموری امیر...
ای آینه منزلت مبارک باشد...
ممونم از دعوتت
غزل هم خوب بود
۰۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۲ صالح محمدی امین

سلام برادر

نماز و روزه قبول

غزل رندانه و بیدلانه ای است،

مثل شب بی تو سخت و دلگیرم

مصرعی کال را ندید بگیر...التماس دعا

۰۲ مرداد ۹۲ ، ۰۸:۴۳ حسین علیمحمدی
کولاک 
همین!
۲۱ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۰ روح الله اسماعیلی
بعضی ها گیر دادند: الف دال یعنی چه؟
به دل من نگاه کن یعنی
حال و احوال را ندید بگیر
۲۲ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۴ مجید لشکری
سلام دادا
دلم واست تنگه
ممنون از دعوتتون
خونه نو مبارک
سلام.به مناسبت هشتم شوال به روزیم.التماس دعای مخصوص
(پایگاه اشعار آیینی علی رضا خاکساری)
سلام
با چند پوستر جدید بروزیم.
سلام
شما روح الله اسماعیلی دزفولی هستین ؟
پاسخ:
علیکم السلام
عاشقم حرف دل نیاورد چه کنم؟؟؟؟
حرف باد صبا را ندید بگیر
سلام.به روزیم.با احترام دعوتید.التماس دعا
(پایگاه اشعار آیینی علی رضا خاکساری)
۲۰ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۱۱ نادر حسینی
سلام مشتاق دیدار.زیبا بود   
پاسخ:
سلام
مشتاق دیدار!
مخلصیم
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۰۹ امیر محمد انصاری
    هنوز حال و هوایی که داشتم دارم

هنوز طبع گدایی که داشتم دارم


برای گمشده ها یک چراغ روشن کن

نیاز به راهنمایی که داشتم دارم


بساط شاه و گدا در کنار هم پهن است

کنار جای تو جایی که داشتم دارم


همان گدای قدیمی که داشتی داری

همان امام رضایی که داشتم دارم


حرم نگو , عتبات است , تو حسین منی

نرفته کرببلایی که داشتم دارم


۱۴ اسفند ۹۳ ، ۲۳:۱۳ امیر محمد انصاری
الفِ دال یا نه چطوری خونده میشه؟
بوسه های پیاپی من را / وسط خال ندید بگیر 

۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۳۴ مهدیار محمدی
احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی